The Epidemiology of Emerging Bacterial Pathogens, Antibiotic Resistance Mechanisms and Biofilm Related İnfections
Eğitim
1995
Ph.D.,, ANKARA ÜNİVERSİTESİ
1989
Yüksek Lisans-Tezsiz, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Araştırma
The Epidemiology of Emerging Bacterial Pathogens, Antibiotic Resistance Mechanisms and Biofilm Related İnfections
Ödüller
2015
DIĞER
----
BRITISH MEDICAL ASSOCIATION (BMA). BOOK OF 2015 IN PUBLIC HEALTH CATEGORY TO THE BOOK TİTLED
EMERGING INFECTIOUS DISEASES: CLINICAL CASE STUDIES, EDITED BY, ONDER ERGONUL, FUSUN CAN, LAWRENCE MADOFF, AND MURAT AKOVA. PUBLISHED BY ELSEVIER, 2014
Dersler
BMSE
GSSE
CAMM
GSHS
HSMM
GSHS
MEDI
MEDI
IMN
GSHS
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.