Family Planning, Reproductive and Sexual Health, Menopause, Perinatology Nursing, Evidence-based nursing practices in women’s health, Health Promotion in women's health
Eğitim
1995
Ph.D.,, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
1989
Yüksek Lisans-Tezsiz, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
1986
Lisans, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Araştırma
Family Planning, Reproductive and Sexual Health, Menopause, Perinatology Nursing, Evidence-based nursing practices in women’s health, Health Promotion in women's health
Ödüller
----
INTERNATIONAL CLINICAL RESEARCH NURSING CONGRESS, 24-27 JUNE 2015, İSTANBUL,
ÇALIŞMANIN KONUSU: THE EFFECT OF TRANSTHEORETICAL MODEL-BASED INDIVIDUAL COUNSELING, TRAINING, AND A 6-MONTH FOLLOW-UP ON SMOKING CESSATION IN ADULT WOMEN: A RANDOM
Dersler
HSGN
GSHS
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.